برای ایجاد واترمارک در فتوشاپ، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. فتوشاپ را باز کنید و تصویری را که می خواهید واترمارک به آن اضافه کنید باز کنید.
  2. با کلیک بر روی دکمه “لایه جدید” در پانل لایه ها یا با رفتن به لایه > جدید > لایه، یک لایه جدید ایجاد کنید.
  3. ابزار Type را از نوار ابزار انتخاب کنید یا کلید “T” را روی صفحه کلید خود فشار دهید.
  4. روی تصویری که می‌خواهید واترمارک را در آن قرار دهید کلیک کنید و متن مورد نظر خود را تایپ کنید.
  5. متن را با انتخاب فونت، اندازه، رنگ و سایر گزینه‌های قالب‌بندی از نوار گزینه‌ها در بالای صفحه سفارشی کنید.
  6. متن واترمارک را با استفاده از ابزار Move (میانبر: V) یا با انتخاب Edit > Free Transform قرار دهید و اندازه آن را تغییر دهید.
  7. کدورت لایه واترمارک را تنظیم کنید تا در صورت تمایل شفاف تر شود. می‌توانید این کار را با کاهش مقدار Opacity در پانل لایه ها انجام دهید.
  8. برای اینکه واترمارک کمتر مزاحم باشد، می‌توانید یک حالت ترکیبی را نیز روی لایه واترمارک اعمال کنید. برای دستیابی به اثر دلخواه، حالت های مختلف ترکیب را آزمایش کنید.
  9. وقتی از واترمارک خود راضی شدید، با رفتن به File > Save As و انتخاب فرمت فایل دلخواه، تصویر خود را ذخیره کنید.

توجه به این نکته مهم است که افزودن واترمارک قابل مشاهده، محافظت کامل در برابر استفاده غیرمجاز از تصاویر شما را تضمین نمی کند، زیرا همچنان می‌تواند توسط فردی با مهارت های ویرایش کافی حذف یا تغییر یابد. اگر به محافظت قوی‌تری نیاز دارید، از تکنیک‌های مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) یا اضافه کردن یک واترمارک نامرئی استفاده کنید.

کلیدهای خود را در ماشین قفل کرده اید؟ اکنون با چه کسی تماس بگیریم 34 نکته:

اگر متوجه شدید که در خودرویتان قفل شده‌اید، در اینجا چند نکته در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید و با چه کسی می‌توانید برای کمک تماس بگیرید آمده است:

  1. کلید یدکی را بررسی کنید: اگر کلید یدکی دارید، بررسی کنید که آیا فردی در نزدیکی شما می‌تواند آن را برای شما بیاورد.
  2. تماس با امداد جاده ای: اگر خدمات امداد جاده ای مانند AAA دارید، برای کمک با خط کمک آنها تماس بگیرید. آنها اغلب خدمات قفل را ارائه می دهند.
  3. تماس با یک قفل ساز: یک قفل ساز معتبر در منطقه خود پیدا کنید که خدمات قفل خودرو را ارائه می دهد. آنها میتوانند به شما کمک کنند تا به وسیله نقلیه خود دسترسی پیدا کنید.
  4. با پلیس تماس بگیرید: در برخی موارد، پلیس ممکن است بتواند با باز کردن قفل خودرو یا ارائه راهنمایی در مورد اقداماتی که باید انجام دهید، به شما کمک کند.
  5. پنجره‌ها یا درهای باز را بررسی کنید: به دنبال پنجره‌ها یا درهای باز شده باشید که ممکن است بتوانید به آن‌ها دست پیدا کنید و قفل ماشین را از داخل باز کنید.
  6. از بند کفش یا بند استفاده کنید: اگر ماشین قدیمی‌تری دارید که قفل‌های دستی دارد، می‌توانید از بند کفش یا ریسمان برای ایجاد حلقه و دستکاری مکانیسم قفل استفاده کنید.
  7. استفاده از جیم باریک: جیم باریک ابزاری نازک و مسطح است که می‌توان از آن برای باز کردن قفل درهای خودرو استفاده کرد. با این حال، به مهارت خاصی نیاز دارد و ممکن است به خودروهای مدرن با قفل الکترونیکی آسیب برساند.
  8. یک چوب لباسی را امتحان کنید: یک رخت آویز را صاف کنید و یک قلاب در یک انتها ایجاد کنید. با احتیاط آن را از دهانه پنجره وارد کنید و سعی کنید دستگیره در یا دکمه قفل را قلاب کنید.
  9. از گوه بادی استفاده کنید: یک گوه بادی می‌تواند بین در و چارچوب فاصله ایجاد کند و به شما امکان می‌دهد ابزاری را برای باز کردن قفل ماشین وارد کنید.
  10. با شرکت بیمه خود تماس بگیرید: برخی از بیمه نامه ها شرایط قفل را پوشش می دهند. با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها کمکی ارائه می دهند.
  11. ابزارهای باز کردن قفل DIY را امتحان کنید: ابزارهای مختلفی برای باز کردن قفل DIY در بازار موجود است که ادعا می‌کنند بدون کمک حرفه‌ای به باز کردن قفل خودروها کمک می‌کنند.
  12. با سازنده خودرو تماس بگیرید: اگر خودروی شما همچنان تحت گارانتی است، برای راهنمایی یا کمک در مورد باز کردن قفل وسیله نقلیه خود با سازنده تماس بگیرید.

به یاد داشته باشید، مهم است که هنگام تلاش برای باز کردن قفل ماشین، ایمنی خود را در اولویت قرار دهید و از قوانین محلی پیروی کنید. اگر نمی توانید قفل ماشین را باز کنید یا از انجام این کار احساس ناراحتی می کنید، بهتر است از یک قفل ساز یا خدمات امداد کنار جاده ای کمک حرفه ای بگیرید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...